Dragør Sejlklubs aktiviteter varetages af klubbens bestyrelse og en række udvalg.

Aktiviteterne er bl.a.:
Kapsejlads - stævner - ungdomstræning - weekendture - sejlerskole - sociale arrangementer.

Socialt samvær
Den sociale side står aktivitetsudvalget for. Det sørger for at rammerne er i orden når der holdes fest. Fælles udflugter som f. eks. en pinsetur ligger også i udvalgets regi.

Månedsbrev
Her bliver du holdt orienteret om klubbens aktiviteter og anden nyttig information.

Sejlflåden
Dragør Sejlklub råder over en flåde bestående af dommerbåd, Match 28'ere, følgebåde, optimistjoller, laserjoller, fevajoller, Zestjoller og SUPs.

Som medlem af Dansk Sejlunion giver klubben sine medlemmer mulighed for at deltage i nationale og internationale kapsejladser.

Havneplads
Som medlem af Dragør Sejlklub kan man søge om en havneplads på Nordre Mole, hvor Dragør Sejlklub iflg. aftale med havnen har retten til at fordele pladserne. Du kan læse om regelsætter for tildelingen via dette Link Du kan ansøge hos Jess Brønden på mail lokkevej7@gmail.com.

Du finder en oversigt over tildelte pladser Her

Se oversigten over kontaktpersoner/udvalg.

Nyt medlem
Hvis du som nyt medlem ønsker en lille introduktion til klubben kan du kontakte Conny Hedegaard som er medlemsambassadør for klubben (se kontaktdetaljer under bestyrelsen).
Du er også altid velkommen i klubhuset på 1. sal på Ndr. Mole eller du kan i sejlersæsonen også henvende dig til vore medlemmer på deres både, som kan kendes på klubbens røde stander med initialerne DS.